MALWAREBYTES ANTI-EXPLOIT FOR BUSINESS

Ovdje možete pronaći odgovore na česta pitanja vezana uz program iz naslova.

Malwarebytes Anti-Exploit for Business 1 – Često postavljanja pitanja

01. Koji su trenutno poznati problemi vezani uz Malwarebytes Anti-Exploit?

Zadnja nadogradnja: Studeni 28, 2016

 

MBAE verzija: 1.09.1.1261

 

Ovo su trenutno poznati problemi i sukobi vezani uz zadnju verziju Malwarebytes Anti-Exploit (MBAE).

 

Kako se novi problemi otkrivaju/ispravljaju oni će se dodavati/brisati na ovoj listi.

 

Trenutni MBAE poznati problemi:

Nema ih

 

Trenutni sukobi sa ostalim aplikacijama:

 

  • Kaspersky je nedavno pustio u opticaj nadogradnju koja nanovo javlja njihovu staru grešku koja uzrokuje da *BILO KOJI* produkt koji upeca NtProtectVirtualMemory uruši određenu aplikaciju kao što je pretraživač, itd. Kaspersky neprimjetno blokira bilo koji produkt koji koristi NtProtectVirtualMemory i time uzrokuje urušavanje, bez upozorenja od strane Kaspersky softvera. U procesu smo nadogradnje MBAE kako bi zaobilazio spomenutu grešku vezanu uz Kaspersky.
  • Enhanced Mitigation Experience Toolkit (EMET). EMET i MBAE proizvodi se koriste za smanjivanje iskorištavanja te primjenjuju sličnu zaštitu i slična API pecanja i tehniku. Međutim MBAE nudi sveobuhvatniju zaštitu poradi njegove Layer0 i Layer3 zaštite. Za više informacija ovdje. Preporučljivo je koristiti MBAE i EMET zajedno. Neki korisnici su dokazano uspješno koristili oba proizvoda na način da su prilagodili EMET tehniku, ali to ne spada u Malwarebytes-ovu službeno podržanu konfiguraciju.
  • Trusteer Rapport. Trusteerova „tehnologija određivanja“, koja pokušava detektirati prisustvo Trusteera koristeći internetsku stranicu, unosi sukob pri čemu ne može detektirati prisutnost Trusteerovog pecanja. Duga je povijest žalbi zbog IBMovog nedostatka interesa u rješavanju Rapportovih konflikata sa desecima zaštitnih programa. Mi smo uspjeli učiniti da Trusteer funkcionira sa većinom internetskih pretraživača ali u slučaju Pinpoint tehnologije on nije u stanju upravljati sa osnovnim lančanim API kukama. Radimo na novom mehanizmu koji barata sa sukobima te naravi.
  • ESET9. Postoji greška u mehanizmu API pecanja samog ESET9 koji nastaje prilikom korištenja ESET9 + MBAE + Firefox. Urušavanje Firefoxa ukazuje na gušenje stack dijela memorije najčešće uzrokovan ESET-om. Ovaj problem će se najvjerojatnije javljati koristeći ESET9 i ostale zaštitne programe.
  • New Comodo Bug. Pronašli smo novu grešku u Comodu koja može uzrokovati sukob sa MBAE i rezultirati nefunkcionalnošću internetskog pretraživača. Problem ne nastupa ukoliko se MBAE primjenjuje nakon Comoda, ali ako se Comodo aktivira nakon MBAE time Comodo ne upravlja pravilno svojim lančanim udicama. Nova reinstalacija MBAE privremeno može riješiti problem (budući da ponekad uzrokuje da MBAE upravlja API udicama nakon Comoda) ali konačni ispravak greške mora doći od strane Comoda.
  • McAfee HIPS. Pronašli smo grešku vezanu uz API pecanje u starijim verzijama McAfee HIPS-a koji može uzrokovati sukob sa MBAE. Greška se nalazi u HCTHE.DLL komponenti McAfee HIPS-a. Jednostavno gašenje McAfee HIPS-a ne omogućuje pecanje i ne ispravlja tu grešku, tako da je jedina mogućnost nadogradnja u ispravljenu verziju McAfee HIPS-a. Radimo na novom mehanizmu upravljanja ovim tipovima sukoba.
  • Websense Endpoint peca za KernelBase!LoadLibraryExW API preko QIPCAP64.DLL. MBAE također zahvaća ovaj API. Međutim zbog greške u Websense mehanizmu pecanja koji nepravilno upravlja sa udicom može prouzročiti urušavanje prilikom pokretanja Worda, Excela i drugih aplikacija. Ukoliko Vam se pojavljuje dotični problem molim Vas kontaktirajte Websense u vezi spomenute greške ("bad attempt to copy jmp qword instruction rip based"). Radimo na novom mehanizmu upravljanja ovim tipovima sukoba.
  • Ghostery dodatak za Internet Explorer 11 uz MBAE ili bilo koji drugi produkt koji peca wininet API-e te uzrokuje urušavanje IE. Razlog je to što Ghostery stvara nekompatibilne API udice, tj. bez uzimanja u obzir da mogu postojati drugi produkti koji pecaju za istim API-ma.
02. Koje aplikacije će Malwarebytes Anti-Exploit štititi?
03. Što trebam učiniti ako se ne pokreće niti jedan od mojih sigurnosnih programa?
04. Od kojih ranjivosti Malwarebytes Anti-Exploit zaštićuje?
05. Što se događa kada Malwarebytes Anti-Exploit otkrije pokušaj iskorištavanja?
06. Da li moram naučiti Malwarebytes Anti-Exploit normalnom korištenju aplikacija?
07. Kako konfigurirati Malwarebytes Anti-Exploit kako bi štitio dodatne aplikacije?
08. Hoće li Malwarebytes Anti-Exploit očistiti moje računalo?
09. Na koji način mogu sakupiti informacije o lažno pozitivnim uzorcima?
10. Na koji način zaustaviti i ponovno pokrenuti zaštitu Malwarebytes Anti-Exploita?
11. Što je Malwarebytes Anti-Exploit?
12. Zbog kojeg razloga Malwarebytes Anti-Exploit blokira određene internetske stranice koristeći Internet Explorer?
13. Na koji način migrirati sa Malwarebytes Anti-Malwarea ili Anti-Exploita na Malwarebytes 3.0?
14. Isključena Malwarebytes 3.1.2 Web zaštita

Malwarebytes Anti-Exploit for Business 2 – Obnova licence, pitanja i odgovori

01. Mogu li obnoviti svoju pretplatu prije isteka licence?

Da li je to Vaša prva obnova?

 

Ukoliko se radi o prvoj obnovi Malwarebytesa jednostavno pratite upute od programa jednom kada Vam prijavi da je vrijeme za obnovu. Za maloprodajne fizičke kopije, preuranjena obnova će nadodati preostalo vrijeme Vašoj pretplati. Imajte na umu da ćete i dalje morati obnoviti pretplatu koristeći program. Sljedeći put jednostavno pratite instrukcije ispod navedene.

 

To nije moja prva obnova ili kupio sam izravno od Malwarebytesa.

 

Generalno, korisnici nisu u mogućnosti prijevremeno obnoviti pretplatu. Ukoliko ste kupili Vašu pretplatu izravno od Malwarebytesa ili ako ju nanovo obnavljate, tada ste na automatskoj obnovi ili ćete približavanjem Vašeg datuma obnove primiti e-poštu sa daljnjim instrukcijama.

 

Imajte na umu da ponovno uspostavljanje Vašeg korisničkog računa nije isto kao i obnova, kao što je navedeno u e-pošti koja će Vam biti odaslana ukoliko produžite pretplatu:

„Vaša pretplata na 'Malwarebytes Anti-Malware Premium' je ponovno produžena. Približavanjem narednog termina isteka pretplate, primiti ćete e-poštu koja sadrži detaljne informacije o uplati.

 

Bitno je znati da ponekad obnova može trajati otprilike 24 sata kako bi se procesuirao datum obnove i komunikacija sa programom. Tijekom tog perioda, program može prikazivati istek Vaše pretplate. Ne brinite; ostati ćete zaštićeni tijekom trajanja tog perioda. Ukoliko nakon 24 sata Vaš program ustrajno prikazuje istek roka, molim Vas da ga pokrenete i kliknite na My Account (Moj račun) u desnom gornjem kutu programa. Ukoliko to ne riješi problem, molim Vas da nas kontaktirate.

 

Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili brige ako ste kupili od drugog dobavljača, možete direktno kontaktirati naš tim podrške OVDJE.

02. Koja je cijena obnove?
03. Na koji način ažurirati podatke o plaćanju svezi automatske obnove?
04. Na koji način otkazati moju automatsku obnovu?
05. Želim produžiti pretplatu ali sam slučajno obrisao obavijest sa obnovom. Možete li ju ponovno poslati?
06. Nakon plaćanja obnove, moram li izmijeniti nešto u mojem Malwarebytes produktu?
07. Primio sam obavijest o obnovi – kako mogu doznati da li je originalna ili lažna?
08. Kupio sam cjeloživotnu Malwarebytes licencu. Zašto mi stižu obavijesti o obnovi?

Malwarebytes Anti-Exploit for Business 3 – Instalacija

01. Na koji način aktivirati Malwarebytes Anti-Exploit?

Prije nego počnemo, pobrinite se da Vam je Malwarebytes Anti-Exploit pokrenut i da posjedujete kopiju licenčnog ključa kojeg smo Vam poslali putem e-pošte.

  1. Kliknite na Activate koji se nalazi na dnu prozora
  2. Kopirajte i zalijepite ID iz e-pošte u ID kućicu
  3. Kopirajte i zalijepite Ključ u kućicu sa Ključem
  4. Kliknite na OK


Malwarebytes Anti-Exploit će od sada nuditi sve Premium značajke. Svakako preporučujemo da kopirate i zalijepite licenčni ključ. Ne pokušavajte ga osobno upisati koristeći tipkovnicu. Za instrukcije kako kopirati i zalijepiti kliknite ovdje.

 

Jednom kada je Malwarebytes Anti-Exploit Premium uspješno aktiviran, pozadina prozora će se promijeniti iz bijelog u crno.

02. Na koji način instalirati Malwarebytes Anti-Exploit?
03. Na koji način mogu ukloniti Malwarebytes Anti-Exploit?

Malwarebytes Anti-Exploit for Business 4 – Rješavanje problema

01. Malwarebytes Anti-Exploit poruka sa greškom - "Program ne reagira"

Za rješavanje dotičnog problema, izbrišite Malwarebytes Anti-Exploit koristeći Windows kontrolno sučelje.

Dalje, preuzmite naš MBAE-Clean alat sa ponuđene poveznice:

http://downloads.malwarebytes.com/file/mbae_clean

 

Uputa:

  1. Desni klik na .zip arhivu i odaberite opciju u kontekstnom meniju "Extract to MBAE-clean\" kako bi izdvojili sadržaj na Vaš ekran. Otvorite datoteku i desni klik na „MBAE-Clean“ batch datoteku i pokrenite je kao Administrator.

 

  1. Pojaviti će se crni upravljački prozor.
  2. Stisnite bio koju tipku kako bi nastavili i ponovno pokrenite Vaše računalo. Alat je dizajniran u svrhu brisanja svih MBAE datoteka.
  3. Sljedeće, ovdje preuzmite zadnju verziju Malwarebytes Anti-Exploita:

http://downloads.malwarebytes.com/file/mbae

  1. Nastavite sa instalacijom i pripazite da odaberete kućicu za Enable Trial version kako bi se samo Free (besplatna) verzija instalirala.

 

To je sve što trebate učiniti.

 

Ukoliko ste licencirani korisnik, pokrenite MBAE i kliknite na About karticu. Kliknite na Activate i unesite svoj ID i ključ.

02. Kako biti siguran u ispravan rad Malwarebytes Anti-Exploita?
03. Na koji način zaustaviti Malwarebytes Anti-Exploit od blokiranja programa kojemu vjerujem?
04. Na koji način mogu sakupiti logove od Malwarebytes Anti-Exploita?

GLAVNE POVEZNICE

O DIMEROSU

DiMeros je tvrtka s iskustvom u pružanju različitih prodajnih, konzultantskih usluga, surađuje i zastupa hrvatske tvrtke te je Platinum zastupnik tvrtke Malwarebytes za Hrvatsku.

NAŠI PARTNERI

INFORMACIJE

Adresa: 1. Stara Pešćenica 69,
10000 Zagreb, Hrvatska

E-poštainfo@dimeros.hr
E-adresawww.dimeros.hr
OIB: 31757733454
Telefon
: +385 1 24410 66

Fax: +385 1 24410 66
Mobitel: +385 98 49 1022

KONTAKT

© 2017 DiMeros d.o.o. Sva prava pridržana.