MALWAREBYTES BREACH REMEDIATION

Ovdje možete pronaći odgovore na česta pitanja vezana uz program iz naslova.

Malwarebytes Breach Remediation 1 – Često postavljana pitanja

01. Trebam li unijeti određene preinake mojim skriptama za pokretanje Malwarebytes Breach Remediationa?

Ukoliko koristite skripte ili procese za pokretanje Malwarebytes Anti-Malware Remediation alata, morati ćete nadograditi naredne objekte kako bi ih koristili sa Malwarebytes Breach Remediationom.

 

  • Promijenite naziv izvršne programske datoteke iz exe u mbbr.exe.
  • Promijenite naziv izlazne datoteke skeniranih logova iz MBMR-STDOUT.XML u MBBR-STDOUT.XML.
  • Promijenite naziv izlazne datoteke log grešaka iz MBMR-ERROUT.TXT u MBBR-ERROUT.TXT.
02. Po čemu se Malwarebytes Breach Remediation produkt razlikuje od Malwarebytes Anti-Malware-a?
03. Na koji način kreirati ticket poslovne podrške?
04. Gdje Malwarebytes Breach Remediation pohranjuje svoje logove?
05. Koji su noviteti dodani u zakrpu iz veljače Malwarebytes Breach Remediation-a?
06. Što trebam učiniti ako se ne pokreće niti jedan od mojih sigurnosnih programa?
07. Koja je razlika između GUI i CLI verzije Breach Remediation-a za Mac računala?
08. Što trebam učiniti ukoliko Malwarebytes Breach Remediation nije riješio problem na Mac klijentu?
09. Na koji način provjeriti funkcionalnost Breach Remediationa za Mac?
10. Što je točno Forensic Timeliner?
11. Gdje mogu preuzeti moje Malwarebytes poslovne produkte?
12. Životni vijek Anti-Malware Remediationa FAQ
13. Što je izmijenjeno Breach Remediation nadogradnjom u studenome?
14. Na koji način nadograditi Malwarebytes Breach Remediation za Windows na zadnju verziju?
15. Na koji način nadograditi Malwarebytes Breach Remediation za Mac na zadnju verziju?
16. Na koji način migrirati sa Malwarebytes Remediation Tool na Malwarebytes Breach Remediation ili Malwarebytes Endpoint Security?
17. Isključena Malwarebytes 3.1.2 Web zaštita

Malwarebytes Breach Remediation 2 – Konfiguracija

01. Što konfigurirati u svojem firewall-u za Malwarebytes Breach Remediation?

Ukoliko je internetski pristup Vaše tvrtke upravljan firewall-om ili drugim uređajem za limitiranje pristupa, morati ćete odobriti pristup za Malwarebytes Breach Remediation kako bi komunicirao sa Malwarebytes-ovim servisima. Oni su:

 

Web Address

Port

Protocol

https://data.service.malwarebytes.org

Port 443

Outbound

http://data-cdn.mbamupdates.com

Port 80

Outbound

https://*.mwbsys.com*

Port 443

Outbound

 

*Imajte na umu: Ukoliko postavljena pravila Vašeg firewall-a ne prihvaćaju novu specifikaciju, molim Vas da zamijenite zadnje pravilo sa: https://keystone.mwbsys.com, Port 443, outbound.

02. Na koji način konfigurirati Malwarebytes Anti-Malware Remediation Tool kako bi se nadograđivao koristeći proxy server?
03. Kako pokrenuti Chameleon način skeniranja koristeći Malwarebytes Anti-Malware Remediation Tool?
04. Na koji način mogu spriječiti Malwarebytes Anti-Malware Remediation Tool od skeniranja ili brisanja datoteke ili mape kojemu vjerujem?
05. Na koji način vratiti objekt kojeg je Malwarebytes Anti-Malware Remediation Tool smjestio u karantenu?
06. Na koji način nadograditi Malwarebytes Anti-Malware Remediation Tool?

Malwarebytes Breach Remediation 3 – Instalacija

01. Kompatibilnost Malwarebytes Breach Remediation sa Mac OS X 10.8

Od verzije Malwarebytes Breach Remediation za Mac 1.2.5, koji je dio Malwarebytes Breach Remediation 2.7.1 paketa, podrška za Mac OS X 10.8 (zvan Mountain Lion) više nije aktivna. Razlog tomu su tehnički problemi koji su nas sprječavali od usavršavanja produkta u vremenu pružanja podrške Mac OS X 10.8.

 

Za one koje žele nastaviti koristiti Mac OS X 10.8, nudi Vam se korištenje prethodne verzije (1.2.4) softvera. Kontaktirajte svojeg prodajnog predstavnika o dobivanju ove starije inačice softvera za krajnjeg korisnika koji koristi 10.8 koji je ne nadogradiv.

 

Međutim, postoje određene stvari kojih morate biti svjesni:

  1. Malwarebytes Breach Remediation za Mac 1.2.4 posjeduje inferiorniju metodu skeniranja i možda neće prepoznati prijetnje koje prepoznaje verzija 1.2.5
  2. Mac OS X 10.8 nije siguran sistem budući da više nema podršku od strane Applea te posjeduje ranjivosti koje mogu biti iskorištene od strane zloćudnih programa

 

Imajući to na umu, najbolje bi bilo nadograditi svaku krajnju točku koja pokreće Mac OS X 10.8 (i, iz istog razloga, Mac OS X 10.9, koji je također ranjiv i bez podrške) na Mac OS X 10.10 ili noviju što prije. Prije nadogradnje svakako provjerite hardver i sve važne programe poradi kompatibilnosti sa novim sustavom. Pobrinite se da posjedujete sigurnosne kopije prije same nadogradnje i nadogradnju izvršavajte isključivo kada imate vremena rješavati probleme koji se mogu pojaviti tijekom procesa.

GLAVNE POVEZNICE

O DIMEROSU

DiMeros je tvrtka s iskustvom u pružanju različitih prodajnih, konzultantskih usluga, surađuje i zastupa hrvatske tvrtke te je Platinum zastupnik tvrtke Malwarebytes za Hrvatsku.

NAŠI PARTNERI

INFORMACIJE

Adresa: 1. Stara Pešćenica 69,
10000 Zagreb, Hrvatska

E-poštainfo@dimeros.hr
E-adresawww.dimeros.hr
OIB: 31757733454
Telefon
: +385 1 24410 66

Fax: +385 1 24410 66
Mobitel: +385 98 49 1022

KONTAKT

© 2017 DiMeros d.o.o. Sva prava pridržana.