MALWAREBYTES MANAGEMENT CONSOLE

Ovdje možete pronaći odgovore na česta pitanja vezana uz program iz naslova.

Malwarebytes Management Console 1 - Često postavljana pitanja

01. Kako odabrati pravilnu instalacijsku opciju za moju tvrtku?

Svi Malwarebytes Endpoint Security produkti mogu biti pokrenuti u Standalone ili Managed modu. Najvažnije pitanje je odabir prave opcije (ili kombinacija istih) za Vašu tvrtku. Niže su navedeni neki scenariji i prijedlozi:

 

Tko bi trebao koristiti Standalone verziju?

  • Male tvrtke ili okruženje kućnog ureda sa 2-10 računala. Možda posjeduju file server, ali nisu centralno upravljani domenom.

► Male tvrtke koje koriste samostalna računala u maloj mreži (ili bez mreže)

 

  • Centralizirana mreža sa pripadajućom third-party verzijom mrežnog upravljanja bez potrebe dovođenja sekundarnog endpoint upravljačkog sustava.

► Velike tvrtke koje rade pod kontrolom skalabilnog mrežnog upravljačkog rješenja

 

  • Udaljeni korisnici bez centralizirane mreže.

► Maloprodajne tvrtke/franšize

 

Tko bi trebao koristiti Managed verziju?

  • Centralizirana verzija za implementaciju, prilagodbe i izvještaje na svim Malwarebytes krajnjim točkama.

► Male do srednje organizacije sa jednom glavnim sjedištem

 

  • Centralizirana mreža bez pouzdane, visoko propusne mreže ili VPN tunela prema maloj udaljenoj tvrtkinoj mreži.

► Organizacije sa sjedištem i sa regionalnim uredima

 

  • Centralizirana mreža, sa manjim satelitskim mrežama za udaljene urede koji se povezuju sa centraliziranom mrežom koristeći trajno povezanu mrežu ili VPN.

► Organizacije sa sjedištem i sa regionalnim uredima

 

Tko bi trebao koristiti hibridno rješenje?

  • Centralizirana mreža sa udaljenim korisnicima ili korisnicima koji se ne povezuju na centraliziranu mrežu na dnevnoj bazi.

► Škole/fakulteti sa popratnim sadržajem (učionice/knjižnice/laboratoriji), osoblje i studenti

 

Preuzimanje i instalacija


Standalone opcija:

Ukoliko ste se odlučili za Standalone opciju, odaberite Standalone datoteku. Tu ćete naći različite verzije za instalaciju:

 

► Ako ste kupili Malwarebytes Anti-Malware, pokrenete exe naziva: mbam-setup-1.80.2.1012

► Ako ste kupili Malwarebytes Anti-Exploit, pokrenete exe naziva: mbae-setup-1.08.2.1045

► Ukoliko ste kupili oboje, molimo Vas instalirajte obje aplikacije.

 

Jednom kada ste instalirali kupljeni softver, pogledajte datoteku sa dokumentacijom radi daljnjih instrukcija.

 

Managed opcija:

► Ukoliko ste se odlučili za Managed opciju, kliknite na Managed datoteku i pokrenite mbmc-setup-1.7.0.3208.

Molim Vas da pogledate vodič pod nazivom Endpoint Security Quick Start Guide radi daljnjih instrukcija.

02. Na koji način kreirati ticket za poslovnu podršku?
03. Što trebam učiniti ako se ne izvodi niti jedna od mojih sigurnosnih aplikacija?
04. Koja je trenutno najnovija verzija Malwarebytes Management konzole?
05. Na koji način nadograditi na zadnju verziju Malwarebytes Management konzole?
06. Koji su sistemski zahtjevi za Malwarebytes Management server, konzolu i klijenta?
07. Gdje mogu dobiti kopiju licenčnog ugovora krajnjeg korisnika za Malwarebytes Management konzolu?
08. Mogu li koristiti Malwarebytes Anti-Malware 2.0 for Business?
09. Zbog kojeg je razloga, nakon nadogradnje na verziju 1.7, prestala funkcionirati moja trial verzija Malwarebytes Management konzole?
10. Zbog kojeg se razloga, nakon ažuriranja Malwarebytes Enterprise Edition 1.3 na Malwarebytes Management konzolu 1.7, moji licenčni ključevi prikazuju kao nelicencirani?
11. Zašto primam grešku „Unable to contact server to verify your license key? Please check your connection“ (Nije moguće kontaktirati server za potvrdu vašeg licenčnog ključa? Molim Vas provjerite svoju internetsku vezu) za vrijeme ažuriranja na Malwarebytes Management konzolu verzije 1.7?
12. Zašto primam grešku „Unable to contact server to verify your license key? Please check your connection“ (Nije moguće kontaktirati server za potvrdu vašeg ključa? Molim Vas provjerite Vašu konekciju)?
13. Koja je razlika između “Seats Used Locally” i “Seats Used Globally”?
14. Zbog kojeg razloga ne mogu, nakon nadogradnje na Malwarebytes Management konzolu 1.7, preuzeti nove Anti-Malware definicije?
15. Koju bih SQL opciju trebao koristiti?
16. Na koji način mogu nadograditi Malwarebytes Anti-Exploit for Business koristeći Management konzolu?
17. Gdje mogu preuzeti poslovni produkt?
18. Što predstavljaju i sadrže različiti logovi generirani od Management konzole?
19. Što mogu poduzeti ako sam bio pogođen sa lažno pozitivnim Kernel32.dll?
20. Malwarebytes i Microsoft Security Essentials Conflicts konflikti
21. Kako mogu nadograditi na zadnju verziju Malwarebytes Management konzole?
22. Isključena Malwarebytes 3.1.2 Web zaštita

Malwarebytes Management Console 2 – Podrška za pravila

01. Zašto ne mogu isključiti pravilo (policy) u Malwarebytes Management konzoli?

Ukoliko je trenutno bilo koji klijent dodijeljen pravilu, ono ne može biti isključeno. Kako bi to riješili, dodijelite klijenta drugom pravilu, nakon čega pravilo može biti isključeno.

02. Kako da dodijelim predmet bijeloj listi (whitelist) u Malwarebytes Management konzoli?
03. Koja je razlika između Silent i Limited korisničkog načina rada?
04. Kako mogu kreirati ili izmijeniti postavke pravila u Malwarebytes Management konzoli?
05. Na koji način mogu isplanirati skeniranje za Malwarebytes Managed klijente?
06. Koliko će dugo nakon nadogradnje pravila moji Managed klijenti primiti nadogradnju?
07. Kako mogu postaviti prioritete pravilima u Malwarebytes Management konzoli?
08. Zašto se moja računala, koja koriste proxy, ne ažuriraju nakon izmjene pravila (policy)?
09. Zašto se moja pravila ne primjenjuju na nove instalacije?
10. Na koji način mogu kopirati postavke jednog pravila na novo pravilo (policy)?
11. Što je PUM detekcija i što činiti sa istim?
12. Kako mogu dodavati objekte Anti-Malware listi zanemarenih?

Malwarebytes Management Console 3 – Podrška za klijente

01. Kako mogu instalirati Malwarebytes Managed klijente bez upotrebe Malwarebytes Management konzole?

Ukoliko želite instalirati Malwarebytes Managed klijente ne koristeći Malwarebytes Management konzolu, možete kreirati instalacijski paket za već postojeće pravilo. Kako bi kreirali instalacijski paket pratite upute:

  1. Prijavite se na Malwarebytes Management konzolu
  2. Kliknite na Policy Pane
  3. Odaberite pravilo za koje želite kreirati instalacijski paket
  4. Kliknite na Installation Package
  5. Odaberite mapu gdje će instalacijski paket biti pohranjen
  6. Odaberite klijentsku grupu (Client Group) kojemu će se klijent pridružiti nakon instalacije
  7. Odaberite ako želite uključiti Start Menu i Desktop ikone
  8. Odaberite ako ju želite spremiti kao EXE ili MSI instalacijsku datoteku
  9. Nakon konfiguracije svih postavki, kliknite na Export i datoteka će biti kreirana u odabranoj mapi

 

Ova datoteka može biti kopirana na klijente i pokretana u svrhu instalacije Malwarebytes Managed klijentskog softvera. Klijenti koji su instalirani na spomenuti način će automatski biti dodijeljeni klijentskoj grupi određeno u instalacijskom paketu. Ukoliko imate dodatna pitanja ili ako trebate asistenciju u vezi spomenutog scenarija, molim Vas da kontaktirate poslovnu podršku.

02. Kako konfigurirati Managed klijente u svrhu preuzimanja nadogradnje baze podataka korištenjem, osim Malwarebytes Management servera, alternativne lokacije?
03. Na koji bih način trebao prilagoditi udaljene Managed klijente koji koriste Malwarebytes Management konzolu?
04. Koji su preduvjeti za instalaciju klijenta koristeći Management konzolu?
05. Koliko često Managed klijenti provjeravaju ažuriranja sa Management servera?
06. Kako mogu iz daljine izbrisati Managed klijente iz Malwarebytes Management konzole?
07. Ako odaberem brisanje klijenta (Remove Client) iz klijentskog okvira (Client View), da li će instalirani Malwarebytes produkti biti izbrisani sa tog računala?
08. Kako da iz daljine klijentima instaliram Malwarebytes Anti-Malware iz Malwarebytes Management Console?
09. Kako da vratim objekt smješten u karantenu?
10. Koje izuzetke trebam dodati mojem antivirusnom programu za vrijeme korištenja Malwarebytes Endpoint Security-a?
11. Zašto moj Anti-Malware klijent gubi stabilnost nakon nadogradnje sa 1.75 na 1.80?
12. Kako da prilagodim Malwarebytes Managed klijente za sysprep?
13. Što predstavljaju različiti logovi generirani od strane upravljačkih klijenata i što sadrže?
14. Koje izuzetke bih trebao dodati svome antivirusu ukoliko koristim Malwarebytes Endpoint Security?

Malwarebytes Management Console 4 – Podrška za konzolu

01. Koje je osnovno (default) korisničko ime i zaporka za Malwarebytes Management konzolu?

Osnovno korisničko ime i zaporka za Malwarebytes Management konzolu je kako slijedi:

 

Korisničko ime: Admin

 

Zaporka: (prazno)

 

Osnovna zaporka je uklonjena u verziji 1.4.0.2269. Ako koristite ovu verziju ili noviju, trebate za pristupanje konzoli unijeti samo korisničko ime.

 

Imajte na umu: Nakon prijave od Vas će se tražiti izmjena zaporke (najmanje 6 oznaka). Ukoliko zaboravite zaporku, molim Vas da se odmah obratite poslovnoj podršci.

02. Na koji način mogu filtrirati klijente prikazane u Malwarebytes Management konzoli?
03. Kako instalirati Malwarebytes Management konzolu na računalo na kojem nije Management server?
04. Zašto su neki Managed klijenti istaknuti sa različitom bojom unutar Malwarebytes Management konzole?
05. Na koji način mogu odaslati naredbe na više Managed klijenata koristeći Malwarebytes Management konzolu?
06. Što predstavlja klijentska statusna ikona u Malwarebytes Management konzoli?
07. Na koji način konfigurirati Management konzolu kako bi se povezala sa Syslog serverom?
08. Kako mogu eksportirati podatke iz Malwarebytes Management konzole u datoteku?
09. Kako pokrenuti instalaciju Managed klijenata iz Management konzole?
10. Moj okvir sa izvještajem prikazuje „Server Error in '/active' Application“ umjesto izvješća.
11. Zašto primam obavijest "Error Code 5: Access is Denied" prilikom instalacije Managed klijenata?
12. Da li Malwarebytes Management konzola podržava FIPS?
13. Koji su preduvjeti za instalaciju Malwarebytes Management konzole?
14. Active Directory sinkronizacija nije moguća zbog razdvojenih naziva (Disjointed Namespace).
15. Na koji način mogu preseliti instalaciju Malwarebytes Management konzole?

Malwarebytes Management Console 5 – Podrška za server

01. Na koji način instalirati Malwarebytes Management Console Management server?

Za instalaciju Malwarebytes Enterprise verzije i Malwarebytes Management konzole:

  1. Preuzmite instalacijsku datoteku sa poveznice (link) navedene u Vašoj potvrdnoj e-pošti i kopirajte ju na server kojeg planirate koristiti kao Vaš Management server
  2. Desni-klik na Vašu instalacijsku datoteku i odaberite Run as Administrator
  3. SQL Server 2008 R2 Express i IIS 7.5 su potrebiti za instalaciju te biti će preuzeti i instalirani automatski.
  4. Pratite upute na ekranu kako bi nastavili instalaciju
  • Imajte na umu: Ukoliko Vaš server posjeduje manje od 2GB RAM-a pojaviti će Vam se upozorenje: Kliknite
  1. Po upozorenju kopirajte i zalijepite Vaš ID i ključ iz Vaše Cleverbridge potvrdne E-pošte u prozor, potom kliknite Next
  2. Provjerite ispravnost konfiguracije Vaše mreže, potom kliknite Next
  • Imajte na umu: Preporučljivo je korištenje Fully Qualified Domain Name Vašeg servera kao Adresu Servera.
  1. Ukoliko planirate koristiti SQL Server umjesto SQL Server Express, kliknite na Use External Database i ispunite SQL Server opcije
  2. Koristeći upute na ekranu nastavite instalaciju
  3. Pobrinite se da je Install Management Console opcija odabrana, potom kliknite Close
  4. Novi instalacijski čarobnjak će se otvoriti – pratite upute na ekranu kako bi instalirali Malwarebytes Management konzolu.
  5. Pokrenite Management konzolu po završetku instalacije.

 

Jednom kada ste uspješno instalirali i pokrenuli Malwarebytes Management konzolu, slobodno se prijavite koristeći osnovno ime i zaporku.

02. Na koji način konfigurirati Malwarebytes Management konzolu kako bi koristila vanjsku bazu podataka?
03. Kako mogu izraditi sigurnosnu kopiju i obnoviti moju bazu podataka Malwarebytes Management konzole?
04. Što trebam činiti ako promijenim hostname ili IP adresu mojem Malwarebytes Management Serveru?
05. Na koji način mogu konfigurirati prilagođene email throttle opcije za Malwarebytes Management konzolu?
06. Kako mogu slati izvješća vlastitom syslog serveru u CEF (Common Event Format) formatu?
07. Kako migrirati sa SQL Express na SQL server?

GLAVNE POVEZNICE

O DIMEROSU

DiMeros je tvrtka s iskustvom u pružanju različitih prodajnih, konzultantskih usluga, surađuje i zastupa hrvatske tvrtke te je Platinum zastupnik tvrtke Malwarebytes za Hrvatsku.

NAŠI PARTNERI

INFORMACIJE

Adresa: 1. Stara Pešćenica 69,
10000 Zagreb, Hrvatska

E-poštainfo@dimeros.hr
E-adresawww.dimeros.hr
OIB: 31757733454
Telefon
: +385 1 24410 66

Fax: +385 1 24410 66
Mobitel: +385 98 49 1022

KONTAKT

© 2017 DiMeros d.o.o. Sva prava pridržana.